Bedankt 🤩

Pride Amsterdam: Lucien Spee Castillo Ruiz,

Sofitel Legend The Grand Amsterdam:  Kees Hogetoorn en

al onze vrijwilligers 😍.

Jullie inzet en gulheid maakten de 4e Queer Kerstpakkettenactie weer tot een daverend succes!

Onze voorzitter Irene Hemelaar op Facebook:
“Wat doet deze lesbo vandaag op internationale lesbiennedag?
Ik leg de laatste hand aan de Queer Meeting Generations Pubquiz van Stichting Ondersteboven die morgenavond plaatsvindt in als slotakkoord van de maandelijkse Pink Gathering in Nieuw West. Veel Amsterdamse vragen geïnspireerd door Monique Dopperts geweldige boek “Amsterdam, de roze geschiedenis”.
Verder heb ik de OndersteBoven banier klaargezet voor de vrouwenmars die zaterdag de 14e in Stadsdeel Nieuw-West Amsterdam zal plaatsvinden. https://activiteiten.amsterdam.nl/…/vrouwenmars-nieuw…/
We maakten de banier in 2018 voor de PrideWalk in Amsterdam en we droegen hem dat jaar in de parade van Belgrado Pride. In 2022 hing de banier 2 dagen bij Polderheuvel Pride.
De boodschap en de roep om solidariteit voor álle vrouwen is met de explosieve groei van radicaal- en extreemrechtse sentimenten helaas sindsdien alleen maar urgenter geworden.
Loop je ook zichtbaar 🦄🏳️‍🌈  mee? Ik draag dan natuurlijk sowieso mijn gympies met lesbische vlag veters!

Op 22 december 2022 bezorgde Stichting OndersteBoven 50 kerstpakketten verspreid over Amsterdam. Pakketten speciaal gemaakt voor queer personen die het goed konden gebruiken.
De stichting organiseerde 3 jaar geleden voor het eerst een Regenboog Kerstpakketten Actie.

Deze editie werden we gesteund door 20 donateurs, Pride Amsterdam, Hardrock Hotel Amsterdam en bakkerij Scratch uit Zwanenburg en natuurlijk een aantal geweldige kerstpakkettenmaaksters.

Met deze korte video-impressie willen we al onze supporters graag bedanken!