,

Word vriend van GaLA koor Amsterdam

Schermafbeelding 2013-12-22 om 13.31.24

GaLAkoor heeft geld nodig om de doelstellingen waar te kunnen maken. Uiteraard doen we er alles aan om subsidies te krijgen etc., maar dat is niet genoeg.

Word vriend van GaLAkoor, of neem een VIP- arrangement. Voor € 35 per jaar krijg je de digitale GaLAkrant. Hiermee blijf je op de hoogte van alle ins en outs van het koor, en ontvang je 25% korting op alle concerten, je wordt dan ‘vriend van GaLAkoor’.

Wil je een ‘VIP-arrangement’, dan betaal je minimaal € 185 per jaar, je ontvangt de digitale GaLAkrant, je krijgt twee gereserveerde plaatsen voor alle concerten, én je wordt eens per jaar uitgenodigd voor een hapje en een drankje.

Wil je ons initiatief steunen, meld je dan aan bij laurens@galakoor.nl of maak een bedrag over op bankrekening nummer 62570 tnv Stichting GaLAkoor ovv Vriend / VIP galakoor en je emailadres.

Onze dank is groot!